18.02.2011

SŁOWO WSTĘPU

Witam!
W związku z tym, że jest to mój piewszy post na tym blogu, czuję potrzebę, chęć i obowiązek zarazem, by przywitać się z Wami: ) Przedstawiać się nie będę, zrobiłam to już z lewej strony, zerknijcie: )

Myślę, że obecnie stworzenie kolejnego bloga w sieci nie jest wielkim wyczynem. Przez ów zadanie przebrnęłam szybko i bezboleśnie: ) Aby wybić się z tłumu trzeba mieć TO COŚ. Wyróżnić się filozofią bloga, specyfiką prowadzenia, nowatorskimi pomysłami...Chciałabym to wszytsko osiągnąć, ale jak na razie widzę siebie raczej jako małą dziewczynkę stawiającą pierwsze kroki w tym internetowym blogowym szaleństwie :) I ogromnie potrzebującą wsparcia i konstruktywnych komentarzy ;D

Mam jednak wielkąąąąąąą nadzieję, że to co będę pisać, choć trochę Was zaciekawi i wciągnie do dyskusji :)
Od dłuższego czasu przeglądam różnorodne blogi..W szczególności te związane z modą,ale także z designem. Śledzę również życie "wielkich" tego świata. ..Żeby nie zostać żle zrozumianą.Nie interesuje mnie zbytnio to czy Rihanna pokazała pupę i czy Britney się rozwodzi, ale raczej to jak inny ich świat jest od naszego. Jak różne są standardy i wymagania co do dnia codziennego.  Jak inne możlwości...i wnętrza w jakich żyjemy :) Na ile taka osoba może sobie pozwolić...Ach..już zaczęłam się rozpisywać :P Ale muszę rzecież coś zostawić na potem!: )

W takim razie...chyba czas powiedzieć-- START!
Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego POSTA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz